Team van de Maand

7 april 2017 11:00

Heeze 9

Team van de maand Maart is HEEZE 9 !!

De eerste wedstrijd van Heeze 9 in de maand maart eindigde in een vernietigende 1-7 nederlaag.

Maar deze grote nederlaag had wel een reden; de zaterdagavond voor de bewuste wedstrijd had Johan (leider Heeze9) er na het nuttigen van enkele pilsjes mee ingestemd dat twee van zijn steunpilaren nl. de gebroeders Rene en Andre Kuijten die zondagochtend Heeze 2 zouden versterken in hun strijd tegen de koploper.

Mede door de inzet en het inzicht van de gebroeders Kuijten werd dit een succes. Met 2 vingers in de neus werd koploper Best Vooruit op 1-1 gehouden.

Chapeau Heeze 9 dit getuigd van sympathie voor onze toch al krappe selectie en dat clubbelang belangrijker kan zijn dan elftalbelang.

Na de wedstrijden op deze bewuste zondagmorgen zijn er “harde woorden” gevallen tussen de leiding van Heeze 9 en de ervaren spelers van dit elftal en met resultaat !

De volgende 3 wedstrijden werden alle in overwinningen omgezet, eerst nog kleine overwinningen zoals de altijd gevoelige derby tegen Sterksel (1-0) maar de laatste wedstrijd gingen alle remmen los en dat resulteerde in een eclatante 1-7 overwinning tegen Valkenswaard.

Door deze goede resultaten van de laatste 3 wedstrijden staat het 9e weer op een mooie plaats in de middenmoot en daarom worden zij dik verdiend uitgeroepen tot team van de maand Maart 2017.

Heren de verdiende muntjes liggen klaar voor jullie in de kantine !

Proost.