7-4: Vrijwilligersavond

4 maart 2017 11:30

Alle vrijwilligers met hun partner zijn van harte uitgenodigd voor onze jaarlijkse vrijwilligersavond op vrijdag 7 april as. in de kantine van onze sportvereniging.
De aanvang is 20:30 uur.

Tijdens dit vrijwilligersfeest willen we jou en alle andere vrijwilligers bedanken voor alle inspanningen, uitgevoerd bij onze voetbalclub in het afgelopen seizoen.

Op deze avond zal er uiteraard voor een drankje en een hapje worden gezorgd. Wij hopen dan ook jou en je partner in het clubhuis te mogen begroeten.

Op deze, traditioneel, gezellige avond wordt ook de clubman/clubvrouw bekend gemaakt.

Wij hopen op een grote opkomst en zien je graag verschijnen op deze avond, want jouw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld.

Er volgt binnenkort nog een aparte uitnodiging via de Nieuwsbrief, indien deze je onverhoopt niet bereikt, laat het even weten via [email protected]

Tot 7 april a.s!