Overschrijven

Overschrijving naar een nieuwe vereniging.

De overschrijving moet uiterlijk 15 juni, 23.59 uur zijn aangevraagd bij en door de nieuwe vereniging.

Wat moet je doen om een overschrijvingverzoek in te dienen?

1.  Je geeft aan de ledenadministratie van RKSV Heeze tijdig door dat je bij een andere vereniging wilt gaan voetballen. Dit kan eenvoudig door het sturen van een email naar: [email protected]

2.  Je meldt je tijdig aan bij de nieuwe vereniging met je relatiecode.

3.  De nieuwe vereniging voert je in als nieuw lid van de vereniging.

4.  Je wordt automatisch overgeschreven naar je nieuwe vereniging per 1 juli (indien RKSV Heeze geen bezwaar heeft).

Een advies: als je een overschrijving wilt, wacht niet tot het allerlaatste moment. Dit kan teleurstellingen voorkomen.

Verdere informatie over nationale overschrijvingen is te vinden op KNVB Assist: Nationale overschrijvingen

LET OP: Voor internationale overschrijvingen geldt een aparte procedure:
Internationale overschrijvingen