Heeze met grote cijfers verslagen

s.v. Laar 1 (zon)

26 november 2023 14:30

P. Kerstges

Sportpark Laarderveld
Molenakkerdreef 101
6003BD
WEERT
tel. 0495-536251

Vanaf het allereerste begin was duidelijk dat de thuisploeg niets cadeau zou geven. Met snelle uitvallen creëerden ze een aantal kansen. In de 23e minuut kregen ze loon naar werken. Bij een goed lopende aanval volgde er een schot uit de tweede lijn, wat op de paal belandde. De terugspringende bal kwam bij Stijn Jacobs, die het leer ineens op de slof nam en raak schoot: 1-0.

Twee minuten later leek het of Heeze nog niet bekomen was van de schok en profiteerde Jurre Neijnens van de dolende verdediging en drukte de bal binnen: 2-0.

En weer vijf minuten later werd dezelfde speler aangespeeld op de rand van de zestien. Hij speelde zich vrij van twee verdedigers en deed het net bollen: 3-0. De wedstrijd leek toen al gespeeld. Maar Jeroen van Seggelen dacht daar anders over. In de 38e minuut schoot hij de bal, na wat flipperkastvoetbal, hard binnen en zo werd de stand net voor de rust wat dragelijker. Hoop voor de tweede helft.

Helaas kon den de bezoekers de wedstrijd na de thee niet doen kantelen. Het duurde tot de 71e minuut, maar toen maakte de thuisploeg dan toch het veerschil. Een hoge bal werd door de Heezer doelman niet goed verwerkt en Folkert van Gansewinkel kon profiteren en de 4-1 aantekenen. Na een klein kwartiertje werd dezelfde speler goed aangespeeld en kon ook de 5-1 binnenprikken. Een terechte overwinning.

Volgende week thuis tegen Brabantia mogen we na twee nederlagen tegen Weerter ploegen toch wel weer een resultaat halen.