Heeze wint laatste wedstrijd en 3e periodetitel

5591VE
HEEZE
tel. 040-2262698

Na een korte onderbreking in het begin wegens rookontwikkeling, ging de thuisclub voortvarend van start. In de vijfde minuut werd Jorg van Galen diep gestuurd. Hij schudde twee verdedigers van zich af en passeerde de doelman met een bekeken lob: 1-0.

Er volgden nog diverse kansen voor zowel Jorg, Gijs Moerenhout en Tom Derkx, maar tot de rust werd er niet meer gescoord, terwijl Heeze toch duidelijk de bovenliggende partij was.

In het tweede bedrijf hetzelfde beeld. Een aanvallend Heeze en een tegenstander die niet tot scoren kon komen. Pas de laatste twintig minuten werd de snelheid van Jorg optimaal benut.

In de 72e minuut ontving onze spits de bal in een redelijk vrijstaande positie. Met een lange rush stormde hij op de doelman af, die hij met een harde schuiver geen schijn van kans gaf: 2-0.

Tien minuten voor tijd slalomde Gijs Moerenhout door de Limburgse verdediging en zette Jorg met een korte pass in scoringspositie. De laatste maakte zijn hattrick compleet en bracht de 3-0 op het scorebord. Een mooi slot aan een succesvolle competitie.

Want door andere uitslagen bleek Heeze de derde periodetitel voor zich te hebben opgeëist.

Al komende donderdag is de eerste wedstrijd in de nacompetitie voor promotie naar de Hoofdklasse (!!): thuis tegen Chevremont.

Heeze1-3571-9577.jpg