Heeze 45+1 klaart de klus in de eerste helft

5541PC
REUSEL
tel. 06-33175679

Wedstrijdverslag competitiewedstrijd De Zuiderburen 45+1 - Heeze 45+1, zondag 14-11-21

Heeze 45+1 klaart de klus in de eerste helft

Vandaag stond alweer de 4de wedstrijd van Heeze 45+1 op het programma
Ditmaal moesten we uit naar de zuiderburen 45+1 te Reusel.

Na de gewonnen thuiswedstrijd tegen de zuiderburen 45+1 hoopte we uit in Reusel hier een goed resultaat neer te zetten en de 3 punten mee naar Heeze te nemen.

Eenmaal in Reusel op het sportpark aangekomen te zijn werden onze QR-codes gecontroleerd en konden we ons met een gerust hart richting het kleedlokaal begeven.
We waren bijna voltallig aanwezig dus dit beloofde een goede wedstrijd te worden, zeker nadat onze sterspeler Huub van der Linden zijn nieuwe voetbalschoenen tevoorschijn toverde (die hij speciaal voor deze wedstrijd gekocht had, en natuurlijk alle resterende wedstrijden die nog volgen). Vandaag was ook Mark Ramakers er voor de eerste keer bij.

Iedereen was omgekleed en we begaven ons richting het veld met maar liefst 4 wissels.De scheidsrechter floot voor het begin. Heeze 45+1 begon zeer scherp aan de wedstrijd en dit kon maar 1 ding betekenen, de 3 punten meenemen naar Heeze. De eerste kans diende zich aan in de 1ste minuut van de wedstrijd, een goeie combinatie werd onberispelijk binnengeschoten door Richenel 0-1.
Heeze 45+1 bleef het betere van het spel houden en de kansen volgde zich in rap tempo op. In de 7de minuut was het Mark R die de 0-2 tegen de touwen joeg. De zuiderburen 45+1 probeerde iets terug te doen en kwamen er gevaarlijk uit maar gelukkig was onze keeper Wim op zijn hoede en wist deze kans om zeep te helpen met een puike redding.

Heeze 45+1 liet zich niet van de wijs brengen en voetbalde zich naar voren. Na een mooie aanval over rechts werd de bal voor de pot geslingerd en daar stond Mark R die in de 15de minuut de 3-0 tegen de touwen kopte. Na de 0-3 bleven de zuiderburen 45+1 het proberen maar onze keeper stond een geweldige pot te keepen en alle kansen werden vakkundig om zeep geholpen.

In de 21ste minuut was het raak voor Heeze 45+1 Mark M wist een mooie aanval door het midden af te ronden waardoor de score werd uitgebreid naar 0-4. Nadat Mark R in de 28ste minuut de 0-5 en zijn 3de goal van de wedstrijd wist te maken wisten de Heezer voetballers dat ze dit niet meer gingen weggeven. Dit was tevens ook het laatste wapenfeit van de eerste helft 0-5 stond op het scorebord.

Na de thee gingen beide teams vol goede moed van start en dit resulteerde voor de zuiderburen 45+1 in de 36ste minuut in de 1-5, een aanval door het midden werd onhoudbaar binnengeschoten. De rest van de 2de helft waren en wat kansen over en weer maar er werd niet meer gescoord. De scheidsrechter vond het na 60 minuten wel genoeg en floot af.

Een geweldige 1-5 overwinning voor Heeze 45+1 en natuurlijk de 3 punten.

Na gezamenlijk nog gezellig in de kantine te hebben gezeten en genoten van de overwinning keerde iedereen voldaan huiswaarts

Einduitslag De Zuiderburen 45+1 - Heeze 45+1,  1-5

Hopelijk kunnen we deze stijgende lijn voortzetten over 2 weken thuis tegen ZSC 45+1

Tot ziens op 28-11-21 thuis tegen ZSC 45+1