Heeze liet de punten in Susteren liggen.

Sportclub Susteren 1 (zon)

RKSV Heeze 1 (zon)

31 oktober 2021 14:30

L.G.G. Linders

Sportpark Suëstra
Maaseikerweg 2
6114JP
SUSTEREN
tel. 046-4497131

Over de eerste helft kunnen we kort zijn. De thuisclub had het betere van het spel. Meer kansen, een goed genomen vrije trap die via (de doelman en?) de paal naast het doel verdween. Pas vlak voor rust drongen de gasten aan, wat resulteerde in een paar hoekschoppen, maar dat was niet genoeg. Ruststand 0-0.

De tweede helft was een voortzetting van de eerste. Susteren dat iets meer van het spel had en Heeze dat te slap en onnauwkeurig in de passing was. Het duurde tot de 72e minuut voor er gescoord werd. Bij een aanval van Susteren belandde de bal bij de rechtsbuiten, die het leer voortrok. Linksbuiten Lars Toonen kon met het hoofd de bal in het doel deponeren: 1-0.

Tien minuten later bracht de zelfde speler de stand op 2-0. Hij kreeg de bal op links toegespeeld en liep op de Heezer doelman af, die hij met een bekeken schuiver passeerde.

Wedstrijd gespeeld leek het. Toch zette Heeze nog even aan en dat resulteerde in de blessuretijd in een treffer. Bij een schermutseling voor het doel kopte Noud Doezé de bal in de doelmond. Daar stond Rens van de Kerkhof op de goede plaats om de inzet van richting te veranderen en in het doel te koppen: 2-1. Even leek het erop dat de gasten voor meer konden gaan. Zolang de scheidsrechter niet floot voor het einde, konden ze blijven drukken. De stand kon echter niet meer gewijzigd worden, dus bleven de punten in Limburg.

Over de hele wedstrijd gezien wel terecht.

Volgende week thuis tegen ZSV