Kampioenswedstrijd vrouwen zondag a.s. 12.00 uur

17 april 20:45  Zondag a.s. wordt het spannend op Het Lambrek. Ons vrouwenteam ST RSKV Heeze/DOSL VR 2 kan kampioen worden als ze winnen van Rood Wit Veldhoven. Bij winst kunnen ze niet meer ingehaald worden. Komt allen naar Het Lambrek om onze dames aan te moedigen! Ze vinden het superleuk als er veel publiek is! Tot zondag! meer »

Uitnodiging El Grisio Jeugdkamp 2024

11 april 16:45  In het weekend van vrijdag 14 juni t/m zondag 16 juni a.s. zal het “El Grisio Jeugdkamp” van RKSV Heeze weer plaatsvinden. Zoals gebruikelijk is dit kamp bestemd voor al onze geïnteresseerde jeugdspelers (JO10-1, JO10-2, JO10-3, JO10-4, JO11-1, JO11-2, JO12-1, JO13-1, JO13-2, JO13-2 en MO13-1). meer »

In memoriam: Ronnie van der Weide

6 april 21:15  Ons bereikte het droevige bericht dat Ronnie van der Weide plotseling is overleden. Hij werd maar 58 jaar. In Ronnie verliezen wij een zeer trouwe supporter. Op zondag was hij altijd langs de lijn te vinden. Wij wensen Pieter, Miriam en Shauni, en verdere naasten, heel veel sterkte toe.

Feestavond voor vrijwilligers 8 mei

6 april 19:30  Beste vrijwilligers, Op woensdagavond 8 mei aanstaande (daags voor Hemelvaart) houden wij een feestavond voor onze zeer gewaardeerde vrijwilligers (18+) in de kantine. Behoor je tot ons vrijwilligerskorps (18+)? Houd deze datum dan vast vrij! Een persoonlijke uitnodiging via mail volgt nog. Bestuur RSKV Heeze

Inschrijving voor schoolvoetbaltoernooi

11 maart 8:00  Dit jaar voor de 20e keer wordt het Bumet Schoolvoetbaltoernooi georganiseerd. Het toernooi gaat plaatsvinden op maandag 27 mei, dinsdag 28 en woensdag 29 mei. meer »

Jan Brouwers op Sportgala benoemd tot sportvrijwilliger van het jaar

10 maart 10:45  Onze Jan Brouwers is op het sportgala van onze gemeente benoemd tot Sportvrijwilliger van het jaar 2023. Een eervolle benoeming die meer dan verdiend is. Jan is bijna elke dag op ons sportpark te vinden. Hij houdt zich vooral bezig met onze velden en andere zaken die gaan over accommodatie. En op zondag is hij scheidsrechter. Hij doet dit al vele jaren. Wij feliciteren Jan van harte met deze benoeming! Op het sportgala werd de noodzaak van vrijwilligers ook nog eens aangehaald. Sportclubs draaien op vrijwilligers. En daar begint het voor sporttalenten in de dop. Er moeten trainers zijn, de velden moeten goed zijn, de accommodatie, en achter de schermen moeten veel zaken gebeuren. Het is en blijft hard nodig om mensen te hebben die bereid zijn wat voor de sportvereniging te doen. En je kunt al vrijwilliger zijn door af en toe iets te doen. Belangrijk is ook dat er nieuwe aanwas komt van vrijwilligers. Iets doen voor je sportvereniging is ook gewoon leuk! Meld je aan! ([email protected]) meer »

Seniorenmiddag RKSV Heeze

7 maart 15:00  Uitnodiging voor alle seniorenmeer »

Oproep: Wie helpt onze club financieel gezond te houden?

2 maart 13:15  Na 7 jaar ga ik, Hans Dekker, na dit seizoen stoppen als penningmeester van RKSV Heeze. Het hoofdbestuur is daarom op zoek naar een nieuwe penningmeester en vrijwilligers die ondersteunende taken van de penningmeester binnen het bestuur willen opnemen. Vele handen maken licht werk en de functie is ook prima door twee mensen op te pakken. Je hoeft ook geen verstand van voetbal te hebben. Als penningmeester bewaak je de inkomsten en uitgaven van de club. Je toetst onder andere of besluiten binnen het bestuur niet tot ongewenste financiële gevolgen leiden. Heb je interesse in de functie, of wil je meer informatie, mail me dan op [email protected]. Of bel me op 06-13393379. Hans Dekker (penningmeester RKSV Heeze)

Ga naar archief