Leuk Van Hoek Dak Kersttoernooi!

29 december 2016 12:45

Zaalvoetballen in de Kerstvakantie. Altijd weer leuk! Dit jaar mede dankzij Van Hoek Dakbedekkingen!

3 januari 2017: Een impressie JO13 en JO17:

Vandaag was het de beurt aan de JO13 en JO17 om lekker te zaalvoetballen! Het was een leuk en sportief toernooi.

JO13

JO17

29 december 2016: 70 TALENTEN UIT HEEZE IN ‘INTERNATIONAAL` ZAALVOETBALTOERNOOI

Met een grote opkomst, ruim 70 kinderen, heeft vandaag de eerste dag van het Jeugdzaalvoetbaltoernooi in Heeze plaatsgevonden: Het Van Hoek Dak Kersttoernooi.

De lagere jeugd van RKSV Heeze de JO8, de JO9, de JO10 en JO11 streden in de Pompenmaker om de titel. Spannende wedstrijden, mooie dribbels en veel passie resulteerde in de eerste plaats voor ´Real Madrid´ onder de spelers van de JO8 en JO9. ´Chelsea´ behaalde bij de JO10 en JO11 het hoogste podium. De samengestelde teams droegen de namen van internationaal aansprekende elftallen alsof het een internationaal toernooi betrof. Het spelniveau van deze grote clubs werd bij vlagen zeker gehaald door de talenten uit Heeze.

Een zeer sportieve dag die mede door de enthousiaste toeschouwers, de scheidsrechters, de sponsor “van Hoek Dakbedekkingen” uit Heeze en de  gastvrijheid van de Pompenmaker succesvol is geworden.

Met belangstelling volgen we volgende week de prestaties van de JO13/15/17 en onze allerkleinste talenten (JO6 en JO7).

JO8 en JO9
JO10 en JO11