Ad Snoeijen clubman van het jaar en goed bezochte vrijwilligersavond

18 mei 2023 11:30

Woensdagavond 17 mei werd de jaarlijkse feestavond gehouden voor onze vrijwilligers. Ook werd de clubman van het jaar bekend gemaakt.

De organisatie was tevreden met de mooie opkomst vanuit diverse gelederen. Vrijwilligers jong en oud, actief op de velden en actief achter de schermen, waren aanwezig en dat is hartstikke mooi! Want we moeten met z'n allen zorgen dat onze club waar we zelf (of onze kinderen) voetballen èn waar we veel (sportief) plezier beleven op het veld of langs de lijn, goed blijft draaien op alle fronten. En daarvoor zijn het hele jaar veel mensen nodig.

Het was goed dat vrijwilligers onder elkaar een leuke feestavond hadden en onder het genot van een drankje en een hapje gezellig konden kletsen. Bedankt vrijwilligers!!

Op de feestavond wordt altijd de clubman of clubvrouw bekend gemaakt. Ad Snoeijen werd deze keer uitgeroepen tot clubman van het jaar.
Ad is fanatiek trainer/leider bij de jeugd (bij Emy en Djim) en daarnaast trainer bij Heeze 2. Hij heeft een roodgroen voetbalhart, denkt mee en staat altijd klaar voor de club.
Van harte gefeliciteerd Ad!

Ad_Snoeijen_clubman_2022-23.jpg

vrijwilligersavond-0877.jpg