In memoriam: Theo Wijnen

6 mei 2023 19:15

Vrijdag 5 mei is Theo Wijnen overleden. Hij was pas net 65 jaar.
Op zondagen, als hij als vaste supporter van Heeze 1 kwam kijken, zagen we wel dat zijn gezondheid achteruit ging. Zo lang als het ging kwam hij kijken.
Voorheen reed hij op zijn motor naar uitwedstrijden, ook als dat ver weg was. Hij combineerde een mooie motortocht met een wedstrijd Roodgroenen kijken. Helaas was motorrijden er de laatste tijd niet meer bij.
In januari jl. hebben we Theo op de nieuwjaarsborrel nog gehuldigd omdat hij 25 jaar lid was van onze club.

Theo was beroepsmilitair en heeft toen ook jaren in Duitsland gewoond. Toen hij weer terug was, was hij speler en aanvoerder van het legendarische 8e elftal. Hij was verder scheidsrechter en voorzitter van de jubileumcommissie toen onze club zijn 75e verjaardag vierde. Zijn zoon Berry heeft nog verdienstelijk gevoetbald.
Theo verrichtte ook af en toe klusjes. Hij had twee rechterhanden.
We gaan hem missen op het Lambrek.

Wij wensen zijn vrouw Anja, zoon Berry met partner Sophie en kindje Puck, en zoon Robby, heel veel sterkte met dit grote verlies.