17 april 2023 20:30

Puma Club Tour bij RKSV Heeze
A.s. woensdag komt de Puma Club Tour naar onze club toe. In samenwerking met Play Football zullen ze woensdag tijdens de trainingen op ons sportpark aanwezig zijn.
Hier heb je de kans om de schoenen uit het Puma Supercharge Pack gratis en vrijblijvend te testen. Tevens zijn er leuke prijzen te winnen. Ze zijn aanwezig vanaf 18.00 uur.
Wil je op de training wat schoenen testen, zorg dan dat je op tijd aanwezig bent.

PUMA_Clubtour_-_RKSV_Heeze.jpg