Nieuwe instructies scorebord

21 maart 2023 17:00

Gebruik scorebord tijdens wedstrijden op zaterdag en zondag

Hallo sportvrienden,

Zoals jullie hebben kunnen zien, hebben wij een nieuw scorebord sinds januari dit jaar.
Er is een duidelijke wens het scorebord ook op de zaterdagen meer te gebruiken. Graag de volgende procedure hanteren:
- afstandsbediening voor het scorebord ligt in het kluisje in het wedstrijdsecretariaat
- vraag aan de betreffende persoon die die dag wedstrijdsecretariaat dienst heeft om de afstandsbediening te geven. Deze persoon zal tevens je naam en telefoonnummer vragen en deze noteren. Dit in het geval de afstandsbediening niet is ingeleverd.
- na afloop van de wedstrijd het scorebord meteen uitzetten.
- de afstandsbediening weer inleveren bij de betreffende persoon die die dag wedstrijdsecretariaat dienst heeft.

Bovenstaande geldt voor zowel de zondagen als de zaterdagen.
Hartelijk dank voor jullie medewerking.

Groeten,
Fons Loots  / Kees de Weijer