Einde Clubfundactie AH nadert

8 december 2022 17:00

Let op, 11 december is de laatste dag!

Einde ClubFund-actie in zicht: na 11-12-2022 geen spaarzegels meer!

Onze ClubFund-actie gaat de laatste fase in. 11-12-2022 is de laatste dag dat Albert Heijn Boonaerts nog zegels verstrekt bij iedere € 10,- boodschappen, daarna is het helaas afgelopen.

Heb je dus nog niet genoeg voor die boterhamtrommel, poster, bidon of ander leuk FANartikel van jezelf of je favoriet? Neem dan nu actie. Zamel zegels in bij familie, vrienden, buren etc. of sla alvast boodschappen in voor de komende maand!

LET OP: alle FANshops sluiten automatisch op 18-12-2022 om 24.00 uur. Dan moet je dus alle gespaarde codes op de zegels verzilverd hebben: bestellingen zijn na 24.00 uur niet meer mogelijk. Zodra je bestelling gereed is, krijg je een mailtje met uitleg over waar en wanneer je de spullen kunt ophalen.

Ga dus nog snel even sparen bij Albert Heijn Boonaerts: voor leuke FANproducten èn voor ons goede doel: De jeugdafdeling!