Algemene Ledenvergadering 18 november a.s.

14 november 2022 18:00

De Algemene Leden Vergadering wordt gehouden op vrijdag 18 november a.s. in de kantine. Aanvang 19.30 uur.
Aansluitend wordt een pubquiz georganiseerd.

De gebruikelijke stukken liggen ter inzage op donderdag 17 november tussen 20 en 21 uur in de bestuurskamer.

De agenda:

Agenda Algemene Ledenvergadering 18 november 2022

1. Opening door Paul Krieckaert (voorzitter)
2. Goedkeuring notulen Algemene Ledenvergadering van 26-11-2021 (vooraf op te vragen bij secretaris)
3. Ingekomen stukken
4. Jaarverslag door Paul Krieckaert
5. Financieel verslag seizoen 2021-2022 door Hans Dekker (penningmeester)
6. Schriftelijk verslag kascommissie (Johan van de Water, Hans van Lierop, Jasper Loeff)
7. Schriftelijke verkiezing nieuwe kascommissie (mensen kunnen zich aanmelden via [email protected]).
8. Schriftelijke verkiezing voorzitter
9. Aftreden Peter Bancken (voetbalzaken jeugd). We zoeken dringend een opvolger. Aftreden bestuurslid vrouwenvoetbal Joëlle Arnouts en opvolging door Senna Dijstelbloem.
10. Begroting 2022-23 door Hans Dekker
11. Rondvraag