Contract met hoofdtrainer Noud van Buul met 1 jaar verlengd

9 november 2016 15:30

Noud van Buul blijft in elk geval t/m volgend seizoen hoofdtrainer bij RKSV Heeze.

Vanmorgen zijn Noud van Buul en het bestuur van de RKSV Heeze overeengekomen om het lopende contract van Noud met onze vereniging  met één jaar te verlengen. Concreet betekent dit dat Noud nog tenminste tot het einde van het seizoen 2017-2018 als hoofdtrainer aan onze vereniging verbonden blijft.

Wij zijn erg blij met deze nieuwe overeenkomst en hebben er alle vertrouwen in dat wij samen met Noud nog een mooie succesvolle periode tegemoet gaan.