Officiële opening kunstgrasveld zaterdag 10 september!

3 september 2022 12:15

Na maanden van wachten is het eindelijk zover. Zaterdag 10 september a.s. zal het kunstgrasveld officieel worden geopend.

De twee verantwoordelijke wethouders, Robert Groenewoud en Jan de Bruijn, zullen samen met een van onze jongste leden (Ben Claassen) én een van onze oudste leden (erelid Jo Bosmans), het veld officieel openen door de aftrap te verrichten van de JO19-1.

De officiële opening begint om 14.45u op veld 3, met de aftrap om 15.00u. Daarna is er nog de gelegenheid om na te praten in ons clubhuis tot ongeveer 16.00u/16.15u.

Wij nodigen niet alleen alle leden uit om zich rond het nieuwe veld te verzamelen en hierbij aanwezig te zijn, maar uiteraard ook alle sponsoren en belangstellenden. Dus zorg dat je er bij bent!