Trekkingsuitslag Grote Clubactie bekend!

21 december 2021 21:15

RKSV Heeze heeft dit jaar heel veel loten verkocht van de Grote Clubactie, voor een bedrag van ruim 3000 euro. Daarvoor willen wij onze jeugdige verkopers en natuurlijk alle kopers hartelijk danken. Hiervoor kunnen we weer mooie dingen doen voor onze jeugd.

Wij gaan z.s.m. de verkopers hun welverdiende beloning uitbetalen en de 5 beste kanjers bekendmaken en extra in het zonnetje zetten. Daar krijgen jullie nog bericht van.
De kopers kunnen via de lotchecker hun lotnummer(s) checken. Klik op onderstaande button om naar de lotchecker te gaan.
Nogmaals iedereen hartelijk dank voor jullie inzet, support en steun aan onze voetbalclub.
Alvast fijne, sportieve en vooral veilig en gezonde feestdagen.

Lotchecker