Verslagje ALV en verandering bezetting bestuur

29 november 2021 19:45

Afgelopen vrijdag 26 november jl. vond de Algemene Ledenvergadering plaats. Belangstellenden moesten zich vooraf aanmelden.

De agenda werd onder leiding van voorzitter Paul Krieckaert doorlopen. Afgelopen seizoen was een bijzonder seizoen i.v.m. corona. De financiële verslaglegging werd naar tevredenheid toegelicht door penningmeester Hans Dekker.

Over de status van kunstgras werd toegelicht dat dit er nu echt aan zit te komen. Het is in oktober jl. goedgekeurd in een collegebesluit. Momenteel wordt e.e.a. verder uitgewerkt.
Ook wordt onderzoek gedaan naar verduurzaming (als eerste LED verlichting). Hierover zijn ook gesprekken gevoerd.

Wat betreft de bezetting van het bestuur melden we dat Max Beerkens na twee jaar is gestopt in het bestuur. Zijn portefeuille Voetbalzaken Senioren wordt overgenomen door Peter de Ruijter. Joëlle Arnouts treedt toe tot het bestuur waarmee de bezetting op acht leden komt. Zij neemt de (nieuwe) portefeuille Vrouwenvoetbal voor haar rekening.
Wij bedanken Max voor zijn inzet. En wij wensen Peter en Joëlle veel succes. Wij hebben daar alle vertrouwen in.

Peter-8787.jpg
Peter de Ruijter