Zaterdaginformatie voor uitspelende jeugdteams bij RKSV Heeze

22 november 2021 10:15

Helaas zijn er weer aanvullende maatregelen gekomen om zo veilig mogelijk te voetballen, hieronder de specifieke regels voor bezoekende clubs.

-Kleedkamers mogen gebruikt worden door spelers t/m 17 jaar. Vanaf 18 jaar is een coronatoegansbewijs (met ID) verplicht, met uitzondering van functionele personen zoals coaches, begeleiders etc. Het jeugdbestuur van RKSV Heeze adviseert echter om hier GEEN gebruik van te maken en zoveel mogelijk thuis om te kleden & te douchen. Dit om het risico op besmettingen zoveel mogelijk te voorkomen.

-Op het sportpark van RKSV Heeze mogen van de bezoekende clubs alleen de spelers, begeleiding en chauffeurs aanwezig zijn. Dit betekent dat er GEEN toeschouwers welkom zijn.

-Kantine en terras zijn open op zaterdag voor diegene die een coronatoegangsbewijs (met ID) hebben. Vaste zitplaatsen zijn verplicht.

Het jeugdbestuur vertrouwt erop dat alle betrokkenen zich aan deze regels zullen houden.

Blijf gezond!

Het jeugdbestuur van RKSV Heeze