26 nov: Algemene Leden Vergadering, vooraf aanmelden

19 november 2021 7:45

De ALV was al gepland op 26 november. Het bestuur heeft besloten om deze door te laten gaan in aangepaste vorm wegens de coronamaatregelen.

De ledenvergadering vindt plaats op vrijdag 26 november a.s. tussen 18.00 u en uiterlijk 20.00 uur.

Graag willen we dat geïnteresseerden zich vooraf aanmelden. Dat kan t/m 24 november via e-mail: [email protected]

Aan de hand van het aantal aanmeldingen bekijken we wat de mogelijkheden zijn. Degenen die zich hebben aangemeld ontvangen daarover bericht uiterlijk 25 november.

We willen de gebruikelijke stukken ter inzage leggen in de bestuurskamer (25 november vanaf 20.00 uur, graag ook hiervoor vooraf aanmelden).

Agenda Algemene Ledenvergadering  26 november 2021

1. Opening door Paul Krieckaert (voorzitter)
2. Goedkeuring notulen Algemene Ledenvergadering van 20-11-2020 (vooraf op te vragen bij secretaris)
3. Ingekomen stukken
4. Jaarverslag door Paul Krieckaert
5. Financieel verslag seizoen 2020-2021 door Hans Dekker (penningmeester)
6. Schriftelijk verslag kascommissie (Fred Doezé, Johan van de Water, Hans van Lierop)
7. Schriftelijke verkiezing nieuwe kascommissie (mensen kunnen zich aanmelden via [email protected]).
8. Schriftelijke verkiezing voorzitter
9. Aftreden bestuurslid Max Beerkens en aantreden nieuwe bestuursleden Peter de Ruijter (voetbalzaken senioren) en Joëlle Arnouts (vrouwenvoetbal).
10. Begroting 2021-22 door Hans Dekker
11. Rondvraag