Beperkingen i.v.m. Corona per 13 november 18.00 uur:

13 november 2021 12:45

Beste allemaal,

De corona maatregelen zijn helaas weer aangescherpt. Vanaf heden 13 november 18.00 uur zijn de strengere maatregelen van toepassing.

Voor de exacte regels verwijzen wij je naar de site van Rijksoverheid: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19

Bij RKSV Heeze geldt vanaf 13 november 18.00 uur:

• Geen publiek toegestaan bij wedstrijden en trainingen
  • Kantine op zondag open voor teams die gevoetbald hebben. Voorwaarden: Alleen toegang met geldig corona toegangsbewijs (CTB) en vaste zitplaatsen binnen. Kantine uiterlijk gesloten om 20 uur.
  • Gezellige activiteiten kunnen helaas niet doorgaan (Geplande Pubquiz 19-11 en Silent Disco 26-11 worden afgelast).
  • Over het al dan geen doorgang vinden van de Algemene Ledenvergadering op 26 november wordt z.s.m. besloten. Volg de website.

We vragen iedereen om zich aan de regels te houden.

We hopen dat deze strenge maatregelen zo kort mogelijk zullen duren en dat er snel weer meer mogelijk is.

Blijf gezond!

Bestuur RKSV Heeze