Grote Clubactie volop aan de gang

7 november 2021 20:15

De grote clubactie is al een paar weken aan de gang op dit moment. Hopelijk heb je al veel loten verkocht! Je hebt nog een paar weken, want inleveren van de boekjes kan tot en met 1 november.

UPDATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatste oproep inleveren verkoopboekjes Grote Clubactie

Beste lotenverkopers,

De grote clubactie loopt op zijn eind. Hopelijk heb je al veel loten verkocht! Als jij je verkoopboekje nog niet ingeleverd hebt, doe dit dan snel. Inleveren van de boekjes kan tot en met as. Zondag 14 november. De online verkoop loopt nog tot en met 23 november.

De inleveradressen voor de lotenboekjes zijn:

• In de brievenbus in het wedstrijdsecretariaat
  • Bij Theo Bosch aan de Slotenmaker 4
  • Bij Yvonne Manders aan de Irenelaan 3

Ook goed om in je agenda te vermelden wanneer de trekking is en dat is 8 december. Bij de nieuwjaarsreceptie op 8 januari worden de 5 beste lotenverkopers nog eens extra in het zonnetje gezet.

Super bedankt voor je inzet en voor alle boekjes die al ingeleverd zijn!

Sportieve groet,

___________________________________________________________

Beste supporters en vrienden van RKSV Heeze,
Wellicht hebt U via onze jeugdspelers al loten gekocht van de Grote Club Actie.  Anders bieden wij U hierbij via deze link alsnog de mogelijkheid.
Voor 3 euro per lot steunt U niet alleen onze voetbalclub in deze moeilijke tijden, maar maakt U kans op de hoofdprijs van 100.000 euro belastingvrij, of een van die vele andere prachtige prijzen. Grijp vandaag nog uw kans en doe mee.
Hartelijk dank voor uw waardevolle steun en support

————————————————————

Ook online kan je kaarten verkopen. Je QR code kan je aanvragen via [email protected]. Je krijgt dan je persoonlijke verkooppagina de code of link kun je delen via insta of whatsapp, en dan kan het wel eens heel snel gaan!

De inleveradressen voor de lotenboekjes zijn:

·      In de brievenbus in het wedstrijdsecretariaat

·      Bij Theo Bosch aan de Slotenmaker 4

·      Bij Yvonne Manders aan de Irenelaan 3