Met spoed gezocht: (Groot) Ouders van jeugdleden voor zaterdag wedstrijdsecretariaat!!

21 september 2021 20:00

Voor de zaterdagen zoeken wij extra gastheren en vrouwen die op competitie dagen het wedstrijdsecretariaat bemensen. Een aantal ouders is doorgestroomd naar de senioren en nu zoeken we met spoed weer aanvulling voor ons leuke clubje.

Als wedstrijdsecretaris zorg je dat de wedstrijden en alles wat erom heen speelt in een goede sfeer verloopt. Taken die daarbij horen zijn:

• Velden en kleedkamers gereed maken
  • Gastteams ontvangen en wegwijs maken op het park
  • Jeugdscheidsrechters ontvangen en stimuleren
  • Uitslagen verwerken
  • Velden en kleedkamers afsluiten
  • Koffie en thee zetten en een gezellig praatje

Enige voetbal ervaring is hierbij niet vereist.

Hierom doen wij een dringend beroep op alle ouders en/of grootouders van jeugdleden om ongeveer 1 keer per maand (of minder bij voldoende aanmeldingen) een zaterdag ochtend of middag te helpen bij het wedstrijdsecretariaat.

Hiermee is de jeugd en dus ook uw (klein)zoon of (klein)dochter enorm geholpen en kunnen we de club draaiende houden op de wedstrijddagen.

Kunt u een halve dag per maand helpen (zo’n 8 keer per jaar) en wilt u ook iets terugdoen voor alle trainers, coaches en andere vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor uw kind, neem dan vrijblijvend contact op met Peter Bancken via mail [email protected] of bel ‘s avonds op 0621518695. Hij voorziet u graag van meer informatie. Natuurlijk kunt u ook op zaterdag het wedstrijdsecretariaat even binnenlopen en een praatje met de dienstdoende wedstrijdsecretaris maken.

Samen maken we de jeugd!

Peter Bancken

Jeugdvoorzitter