Nieuwe Scheidsrechters gezocht

20 september 2021 19:45

RKSV Heeze zoekt enthousiaste vrijwilligers die voor onze teams een wedstrijd willen fluiten, zowel de jeugd op zaterdag als de senioren op zondag.

Ontdek hoe leuk het fluiten kan zijn!

Zoals sommige teams helaas al gemerkt hebben, wordt het steeds moeilijker om voor alle wedstrijden scheidsrechters aan te kunnen stellen, omdat er een groot tekort aan scheidsrechters binnen onze vereniging is. Er zullen daardoor ook dit jaar teams zijn die geen scheidsrechter krijgen toegewezen. Helaas kan het op dit moment niet anders. Dat vinden wij jammer, want een goede scheidsrechter is noodzakelijk voor het sportief verloop van een wedstrijd. Wij vertrouwen op jullie begrip hiervoor en verzoeken jullie in dat geval zelf voor een alternatief te zorgen.

Wil jij je aanmelden als scheidsrechter of wil je meer informatie, dan kun je mailen naar Jelmer Faber ([email protected]), waarna hij snel telefonisch contact met je opneemt. Ook wanneer je af en toe, maar niet iedere week wilt fluiten horen we graag van je! Ook willen we je ondersteunen door cursussen te geven of je te begeleiden tijdens een wedstrijd.

Tot slot een oproep aan alle spelers, begeleiders en toeschouwers: Behandel de scheidsrechters met respect, want ze staan er ook voor jullie.

Samen maken we de club!