Grote Clubactie

22 oktober 2016 16:15

Grote Club Actie Nieuws

• Inleveren verkoopboekjes

Alle spelers van de teams JO 8 t/m JO 15 worden verzocht om hun verkoopboekjes  in te leveren op het secretariaat in de daarvoor bestemde box.  Tenminste als je klaar bent en verder geen loten meer verkoopt.

Natuurlijk kan je tijdens de herfstvakantie nog mooi wat loten verkopen. Maar wacht niet tot het laatste nippertje met het inleveren van je verkoopboekje. En vergeet niet je naam en team in te vullen. Anders kunnen we je geen vergoeding uitbetalen.

Uiterlijke inleverdatum is vervroegd naar zaterdag 5 november 2016! Houd dit heel goed in de gaten. Want bij te late inlevering kunnen de verkochte loten niet meer in het Grote Club Actie systeem worden geadministreerd. Dat zou voor iedereen heel erg jammer zijn; voor jullie zelf, voor de kopers, en zeker voor de voetbalclub. Want jullie weten het: 80% van de opbrengst is voor de  financiering van jullie mooie voetbal(neven)activiteiten.

• Koop loten online en win € 100.000

Steun RKSV Heeze nu ook online voor slechts €3 per lot.

Ga hiervoor naar onze eigen spetterende clubactiesite:

Druk op de rode steun ons button, vul het formulier zorgvuldig  in en bevestig uw aankoop.

U steunt niet alleen onze voetbalclub, maar U maakt ook kans op de hoofdprijs van € 100.000 belastingvrij of vele andere prachtige prijzen.

N.B. Deel de clubactie site van RKSV Heeze  https://clubactie.nl/actie/RKSVHeeze

ook met je vrienden, familie en kennissen op je eigen social media!

• Superlot

Natuurlijk is er dit jaar ook weer het SUPERLOT.  Wij denken hiervoor speciaal aan onze seniorenteams, oudste jeugdteams, en andere belangstellende supporters, vrienden en sponsoren.  Een SUPERLOT heeft een verkoopprijs van € 150. Hiervan komt € 120 in onze clubkas.  Daarvoor ontvang je een pakketje van 50 loten en maak je  dus  50x  kans op de hoofdprijs van € 100.000 belastingvrij, en die andere prachtige prijzen. En last but not least een prachtige kans voor onze voetbalclub om een compleet verzorgd clubfeest te winnen t.w.v. € 5000 . Dat zou toch helemaal geweldig zijn!!  Even een rekensommetje.

Als je per team een lot koopt, kost dat per speler gemiddeld € 10, waarvan  € 8 per speler rechtstreeks in onze clubkas terecht komt.  En jullie ook weer van kunnen profiteren! Daar hoef je het dus zeker niet voor te laten.

Als jullie belangstelling hebben voor een SUPERLOT kunnen  jullie contact opnemen met onze Grote Club Actie coördinator.

Hartelijk dank voor uw belangstelling, steun en support aan onze voetclub.

Theo Bosch

Coördinator Grote Club Actie RKSV Heeze