VOORLOPIGE teamindelingen pupillen en juniorenteams 2021-22

11 juli 2021 14:00

Hierbij vinden jullie de VOORLOPIGE teamindelingen van de pupillen teams (JO8 tm JO12) en de junioren teams (JO13 tm JO19) van RKSV Heeze voor het seizoen 2021-2022. Met nadruk op voorlopig omdat de teamindeling o.a. door inschrijvingen van nieuwe leden of het completeren van andere teams nog kan wijzigen. De meiden teams van DOSL/RKSV Heeze worden waarschijnlijk later deze week bekend gemaakt, de mini's traditiegetrouw na de zomervakantie.

De teamindeling is een omvangrijke en lastige klus waar zowel de jeugdcommissie als veel trainers & coaches zeer veel tijd in hebben gestoken. Daarbij hebben we het jeugdbeleidsplan gevolgd, waarbij we niet naar de letter maar naar de geest van het plan hebben gehandeld. Uitgangspunt is het niveau maar waar mogelijk hebben we ook de verzoeken van spelers ingewilligd. Daarbij hebben we clubbelang, teambelang en spelersbelang afgewogen om een zo evenwichtig mogelijke teamindeling te krijgen. Ook is rekening gehouden met de KNVB regels zoals bijv aantal dispensatie spelers per team. We beseffen dat hier afwijkende meningen over kunnen zijn. Spelers, trainers, coaches maar ook de grootste supporters, de ouders, hebben zo hun eigen ideeën, maar de jeugdcommissie heeft altijd getracht zoveel mogelijk ieders belang te dienen.

Enkele aanvullende opmerkingen bij de indeling:

• Voor de JO19-2 zijn we nog op zoek naar een trainer/coach.
  • Bij de junioren zijn er dit jaar veel spelers vervroegd naar een hogere lichting geschoven om de teams niet te groot te maken en de aantallen per lichting kloppend te maken.
  • De JO8-3 hebben we momenteel heel groot gemaakt omdat er in de gehele JO8 lichting waarschijnlijk nog heel veel zwemlessen ingehaald moeten worden. Vanuit de JO8-3 kunnen we dan de andere teams aanvullen. In september gaan we het evalueren en zo mogelijk een JO8-4 team opstarten.

De indeling is goed uitlegbaar en mochten er toch nog vragen zijn over teams of individuele spelers dan verzoeken wij om eerst met de desbetreffende trainer contact te zoeken en anders:

Heeft U vragen of opmerkingen dan zien onze vrijwilligers deze graag op een gewone, vriendelijke en constructieve wijze tegemoet.

Klik hier voor de voorlopige teamindelingen.

De agenda ziet er als volgt uit:

• De trainingsschema’s voor komend seizoen worden nu opgesteld en laatstens op 21 juli bekend gemaakt
  • Vanaf 16 augustus zijn de velden weer beschikbaar voor de jeugdteams
  • Vanaf 30 augustus graag starten met de trainingen
  • Op 4 september vinden de eerste bekerwedstrijden plaats

Heeft U nog algemene vragen naar aanleiding van deze mededelingen dan kunt U die stellen aan Peter Bancken, jeugdvoorzitter ([email protected])

Jeugdcommissie RKSV Heeze