KNVB en RKSV Heeze organiseren de Amateurvoetballoterij!

9 juni 2021 19:45

De KNVB organiseert tijdens het Europees Kampioenschap de Amateurvoetballoterij. Hierbij kunt u gave prijzen winnen. RKSV Heeze heeft zich hierbij aangesloten. De loterij begint op 12 juni en eindigt op 12 juli.

Wat houdt dit in?

Iedereen die 18 jaar of ouder is, kan voor EUR 2,50 een lot kopen (of meerdere uiteraard om je kans te vergroten). Wanneer je een lot koopt via https://amateurvoetballoterij.nl/club/rksv-heeze, komt EUR 2,- ten goede aan onze club.

Welke prijzen kun je winnen?
De KNVB heeft verschillende prijzen die je kunt winnen. Denk hierbij aan tickets voor het Nederlands Elftal, Jong Oranje en Leeuwinnen en clinics door coaches van KNVB-jeugdteams.

Maar dat niet alleen. RKSV Heeze heeft besloten om ook prijzen weg te geven, te weten:
* een waardebon van EUR 150,- bij Play Football in Leende om jezelf hip aan te kleden met hun nieuwste Heez-kledinglijn;
* 3x kans voor uw (klein)kind om een thuiswedstrijd van het 1e elftal van RKSV Heeze van dichtbij mee te maken. Hij/zij is aanwezig bij de voorbereiding, verricht de aftrap en zit in de dug-out tijdens de wedstrijd. Een prachtige ervaring voor uw (klein)kind.

Door het kopen van een lot maak je dus kans op prachtige prijzen én steun je tegelijkertijd RKSV Heeze. Met de opbrengst kunnen wij investeren in nieuwe materialen voor de jeugd (nieuwe ballen/goals/hulpmiddelen) en cursussen voor onze jeugdtrainers!

Ben je als bedrijf enthousiast geraakt door de loterij? Als je interesse hebt om ook prijzen aan te bieden dan is dat mogelijk. Neem hiervoor contact op met Joep Swaans op 06-30498599.

Logo_Amateurvoetballoterij.png