RKSV Heeze en Play Football komen met sportieve kledinglijn (20% van de omzet is voor onze club)

3 mei 2021 18:30

In navolging op de succes volle club actie van vorig jaar komen RKSV Heeze en Play Football nu met een nieuwe kledinglijn, voortbordurend op het thema HEEZ. Dit keer zijn het comfortabele sportieve items, die voor of na de wedstrijd gedragen kunnen worden. Of gewoon, wanneer je wil, omdat het kan.

RKSV Heeze en Play Football komen met sportieve kledinglijn

De lijn bestaat uit t-shirts, shorts (samen een gaaf zomersetje), sweaters, hooded sweaters met bijpassende training/joggingbroeken. Deze items zijn er zowel in junior als senior maten. Tevens is er een heel mooi Tech Knit pak beschikbaar in senior maten. Alles is te koop via de webshop playfootball.shop  of in de winkel van Play Football in Leende. Deze lijn wordt voor zeker één seizoen opgenomen in onze club collectie. Van alle verkopen uit deze nieuwe lijn gaat ook weer een percentage van de omzet naar onze club toe. Bekijk nu al de nieuwe kleding online op www.playfootball.shop/rksv-heeze

social_1080x1920_storie_4.png

social_1080x1920_storie_1.png