Erelid Jo Bosmans gehuldigd voor 75 jaar lidmaatschap

16 februari 2021 18:15

Wegens corona hebben we onze jubilarissen nog niet kunnen huldigen. Onlangs hebben we ons erelid Jo Bosmans (87), die maar liefst 75 jaar lid is van onze club, toch alvast in het zonnetje gezet. Want hoe bijzonder is het dat je 75 jaar lid bent!
Heeze-Leende24 was erbij en maakte foto's.

Helaas geen groot feest en geen huldiging voor Jo Bosmans op onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Het huldigen van jubilarissen is een vast agendapunt op de agenda tijdens de Nieuwjaarsreceptie. Door Corona kon de receptie niet doorgaan maar het bestuur wilde dit bijzondere jubileum niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Jo Bosmans is het eerste lid van RKSV Heeze dat maar liefst 75 jaar lid is. Voorzitter Paul Krieckaert en bestuurslid Peter Vertogen zette de jubilaris onlangs op het voetbalveld in het zonnetje. Jo kreeg een mooi aandenken aan zijn 75 jarig lidmaatschap bij RKSV Heeze, een gegraveerd glazen ornamentje met daarbij natuurlijk een mooie bos bloemen. Jo was zeer verguld met dit gebaar.

In LINK 1 van dit seizoen stond er een zeer uitgebreid artikel in de LINK. Een prachtig interview met dit erelid en clubman in hart en nieren. Het hele interview kun je teruglezen via deze link.

Heeze-Leende 24, hartelijk bedankt voor jullie artikel en voor de foto's.
Lees hier het artikel op de site van Heeze-Leende 24

PS: De andere jubilarissen worden nog op gepaste wijze in het zonnetje gezet op een later moment. Kijk ook in het andere artikel op deze website: jubilarissen

Jo_Bosmans_75_jaar_lid-.jpg