Online Veiling Stichting Speciale Voetbaldagen

3 februari 2021 23:15

De Stichting Speciale Voetbaldagen organiseert al enkele jaren fantastische leuke voetbaldagen voor mensen met een beperking. Door bezuinigingen in allerlei budgetten was voor veel mensen met een beperking helaas geen ruimte meer voor leuke sportieve activiteiten.

De Stichting Speciale Voetbaldagen is hier in gedoken. De enthousiaste en betrokken vrijwilligers zorgen ervoor dat deze mensen toch kunnen deelnemen aan leuke voetbalactiviteiten, door het organiseren van "Speciale Voetbaldagen". De mensen genieten hier met volle teugen van en dat is geweldig.

De Stichting is afhankelijk van sponsoren / vrienden om mooie evenementen mogelijk te maken. Uw steun kunnen ze heel goed gebruiken.

De Stichting mocht in 2020 de jaarlijkse Goederen- en Dienstenveiling organiseren in de Koningsnacht. Door Corona kon deze helaas niet door gaan. Omdat de activiteiten voor 2021 nog steeds erg onzeker en beperkt zijn, is besloten om de veiling volledig online te doen. Er staan al leuke items online.

Steun deze prachtige Stichting die als doel heeft om ons favoriete spelletje ook mogelijk te maken voor mensen met een beperking. Koop op de veiling of stel goederen/diensten ter beschikking.

De link vind je hieronder:

Ga direct naar de online veiling:

Kijk op de website van de Stichting Speciale Voetbaldagen:

Contact via e-mail: