Uitslag Grote Club Actie bekend!

13 december 2020 12:15

Op woensdag 9 december vond de trekking van de Grote Clubactie 2020 plaats, onder toeziend oog van notaris mr. M.E.F. Ploum. De trekkingsuitslag is bekend!

Via deze link ga je naar de lotchecker om te kijken of je in de prijzen bent gevallen. Ook kun je de prijswinnaars zien in deze pdf.
De club wil alle kopers en verkopers bedanken voor hun enorme inzet en ondersteuning van onze club. De Grote Club Actie is voor onze club dit jaar wederom een groot succes . Ondanks de moeilijke coronatijd is de opbrengst € 2450 .
Geweldig gedaan, proficiat en heel hartelijk bedankt.
De kopers zullen z.s.m. uitbetaald worden en de beste 5 verkopers worden ook snel bekend gemaakt.