Algemene Ledenvergadering op 20 november in aangepaste vorm

9 november 2020 22:15

Gezien de bijzondere situatie waarmee we moeten leven, zullen we dit jaar de ALV niet in de gebruikelijke vorm houden.

Het bestuur wil echter toch de ALV door laten gaan, teneinde iedereen inzicht te verschaffen in het afgelopen boekjaar. We zullen dat doen in een aangepaste vorm.

We willen de gebruikelijke stukken ter inzage leggen in de bestuurskamer en op vooraf vastgestelde tijdstippen maximaal 6 personen tegelijk de kans geven de stukken in te zien. De personen die de ALV op die manier willen bezoeken, moeten zich vóóraf aanmelden. Zij krijgen dan een tijdslot toegewezen, waarbinnen ze op 20 november 2020 welkom zijn in de bestuurskamer. Daar zullen 2 bestuursleden aanwezig zijn, om uitleg te geven indien gewenst. Het spreekt voor zich dat we de geldende COVID maatregelen in acht nemen, tijdens onze aanwezigheid in de bestuurskamer.

Mocht er een overweldigende belangstelling zijn, dan is het denkbaar dat we de ALV over meerdere dagen uitsmeren.

Aanmelden kan t/m 16 november via e-mail: [email protected]
Na aanmelding ontvang je op 18 november via mail bericht binnen welk tijdslot je welkom bent op de ALV.

Agenda Algemene Ledenvergadering  20 november 2020
 (je dient te komen in het toegewezen tijdsblok):

1. Opening door Paul Krieckaert (voorzitter)
2. Goedkeuring notulen Algemene Ledenvergadering van 1-11-2019
3. Ingekomen stukken
4. Jaarverslag door Paul Krieckaert
5. Financieel verslag seizoen 2019-2020 door Hans Dekker (penningmeester)
6. Schriftelijk verslag kascommissie (Fred Doezé, Johan van de Water, Hans van Lierop)
7. Schriftelijke verkiezing nieuwe kascommissie (mensen kunnen zich aanmelden via [email protected]).
8. Schriftelijke verkiezing voorzitter
9. Aftreden bestuurslid Monique Moerenhout en aantreden nieuw bestuurslid Joep Swaans (activiteiten & leden)
10. Begroting 2020-21 door Hans Dekker
11. Contributie
12. Rondvraag
13. Sluiting

Bestuur RKSV Heeze

NOOT: alle leden hebben op 10 november een persoonlijke uitnodiging ontvangen per e-mail. Het kan zijn dat deze terecht is gekomen tussen de reclamemails (gmail) en/of  in de spam.