AANPASSING: Aanvang thuiswedstrijden Heeze 1 komend seizoen weer terug naar 14.30 uur

28 september 2020 23:00

In tegenstelling tot eerdere berichten afgelopen week melden we bij deze dat de thuiswedstrijden van ons vaandelteam dit seizoen toch weer terug gaan naar het vertrouwde tijdstip van 14.30 uur.

Helaas zijn supporters de komende weken niet toegestaan wegens coronamaatregelen, zoals u hebt kunnen vernemen van de persconferentie van het kabinet op 28 september.

Momenteel wordt binnen de club bekeken wat de aanpassingen worden in ons te volgen coronaprotocol na de persconferentie van 28 september. Wordt vervolgd.