UPDATE !!!!!!!! RKSV Heeze gaat verantwoord loten verkopen met de Grote Clubactie

20 september 2020 16:30

Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar zetten we ons in voor onze jeugdteams. Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Grote Club Actie 2020

Afgelopen zaterdag 19 september is de verkoop van loten voor de Grote Club Actie 2020 van start gegaan. Aan alle teams van JO8 tot en met JO13 zijn de lotenboekjes weer uitgedeeld.

De Grote Club Actie gaat echter ook met zijn tijd mee. Het is ook mogelijk om de loten online te verkopen en als verkoper een eigen persoonlijke verkooppagina aan te laten maken. Deze verkooppagina kun je dan delen via whatsapp, Instagram of mail.

Ook als team kun je een verkooppagina aangemaakt krijgen. Alle verkopen vanuit de teampagina worden evenredig verdeeld over alle spelers van het team, los van eventuele eigen verkopen.

Heb je hier interesse in? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en vermeld hierin je naam en team. Het voordeel is uiteraard ook dat deze manier volledig corona proof is!

Succes met de verkoop…en al je voetbalactiviteiten natuurlijk.

Sportieve groet,

_______________________________________________________________________________________________________

Verantwoord loten verkopen

Jeugdleden zullen via het verkoopboekje op een verantwoorde manier loten gaan verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers. We raden de leden aan dit jaar niet deur aan deur te gaan verkopen, maar in je eigen vertrouwde kring loten te verkopen: aan ouders, opa’s en oma’s, andere familieleden, buren, etc.

Ook bestaat er de mogelijkheid om online je loten te verkopen. Je kunt via whatsapp, facebook, mail,  instagram, etc. de grote clubactie webpagina van RKSV Heeze delen, of zelf een persoonlijke verkooppagina aanmaken op de website van Grote Clubactie vanaf 19 september. Als je dit laatste doet, houdt de Grote Clubactie voor jou de teller bij van verkochte loten, en ding je dus mee in de competitie van beste verkopers.

Het betalen van de loten gaat sowieso via internetbankieren, dus niemand hoeft met contant geld over straat, en ook de 1,5 meter afstand kan gehandhaafd worden.

De verkoopboekjes komen we zaterdag 12 september voor aanvang van de wedstrijden uitdelen. Is je boekje vol, dan kun je altijd een nieuwe bestellen bij Theo of Yvonne.

Extra inkomsten hard nodig.

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Veel succes, maar denk er vooral aan dat je dit veilig doet voor jezelf en de koper!

Met vriendelijke groet,

Theo Bosch; e-mail: [email protected]; telefoon: 06-19110363