Voorlopige teamindelingen pupillen- en juniorenteams 2020-2021

23 juni 2020 9:15

Hierbij vinden jullie de VOORLOPIGE teamindelingen van de pupillen teams (JO8 tm JO12) en de junioren teams (JO13 tm JO19) van RKSV Heeze en de meiden teams van DOSL/RKSV Heeze voor het seizoen 2020-2021. Met nadruk op voorlopig omdat de teamindeling o.a. door inschrijvingen van nieuwe leden of het completeren van andere teams nog kan wijzigen. De mini's worden traditiegetrouw na de zomervakantie bekend gemaakt.

De teamindeling is een omvangrijke en lastige klus waar zowel de jeugdcommissie als veel trainers & coaches zeer veel tijd in hebben gestoken. Daarbij hebben we het jeugdbeleidsplan gevolgd, waarbij we niet naar de letter maar naar de geest van het plan hebben gehandeld. Uitgangspunt is het niveau maar waar mogelijk hebben we ook de verzoeken van spelers ingewilligd. Daarbij hebben we clubbelang, teambelang en spelersbelang afgewogen om een zo evenwichtig mogelijke teamindeling te krijgen. Ook is rekening gehouden met de KNVB regels zoals bijv aantal dispensatie spelers per team. We beseffen dat hier afwijkende meningen over kunnen zijn. Spelers, trainers, coaches maar ook de grootste supporters, de ouders, hebben zo hun eigen ideeën, maar de jeugdcommissie heeft altijd getracht zoveel mogelijk ieders belang te dienen.

Klik hier voor de voorlopige teamindelingen.

De indeling is daarom goed uitlegbaar en mochten er toch nog vragen zijn over teams of individuele spelers dan verzoeken wij om eerst met de desbetreffende trainer contact te zoeken en anders:

Heeft U vragen of opmerkingen dan zien onze vrijwilligers deze graag op een gewone, vriendelijke en constructieve wijze tegemoet.

Enkele aanvullende opmerkingen bij de indeling:

• MO17:  Voor de MO17 zijn we nog op zoek naar een train(st)er en begeleiding, alle tips zijn welkom. Extra meiden zijn ook welkom omdat de selectie klein is.
  • MO15/13: De groep worden op een later moment aangevuld met DOSL speelsters en verdeeld over de MO15 en MO13. Ook hier wordt nog begeleiding gezocht.
  • JO15:  Vanuit de JO15-3 worden nog spelers naar de JO15-2 geplaatst.
  • JO11:   Vanuit de JO11-3 kunnen nog spelers/speelsters in een hoger team geplaatst worden.
  • JO10:   De spelers/speelsters van de JO10 worden op later moment verdeeld over het 1e, 2e en 3e team.

Deze week wordt nog met het huidige team volgens het huidige 'Corona' trainingsschema getraind. Vanaf maandag 29 juni willen we met de nieuwe teamindeling 20/21 opstarten volgens een nieuw trainingsschema. Dit trainingsschema wordt deze week gemaakt, gezamenlijk met de senioren (die ook weer mogen trainen) en terreinbeheer en wordt zsm op de website bekend gemaakt.

• Van 29 juni tm 24 juli trainen in nieuwe teamsamenstelling.
  • Van 25 juli tm 16 augustus geen training.
  • Vanaf 17 augustus is trainen weer mogelijk.

Heeft U nog algemene vragen naar aanleiding van deze mededelingen dan kunt U die stellen aan Peter Bancken, jeugdvoorzitter ([email protected])

Jeugdcommissie RKSV Heeze