Belangrijke e-mail over medewerking enquête

25 juni 2020 17:45

Alle leden van RKSV Heeze ontvingen woensdag 25 juni rond 17.00 uur een e-mail in hun mailbox. Het is een enquête. Het bestuur vraagt aan alle leden om deze in te vullen. Voor onze (jonge) jeugdleden geldt: vraag je ouder(s) ook om de enquête in te vullen; het linkje is meerdere keren te gebruiken.

Het bestuur wil graag de mening van de leden over de volle breedte van de vereniging peilen. Wij stellen het erg op prijs als jij deze enquête invult, zodat we jullie input kunnen gebruiken voor het opstellen van een nieuw beleidsplan. Het invullen van de vragenlijst kost je ongeveer 15 minuten.

Voor het bestuur is het echt belangrijk om de mening van de leden en ouders te kennen.
Vul die enquête daarom direct in na ontvangst! En help daarmee jouw club mee vooruit!

Bestuur RKSV Heeze

PS:
- Vanwege SPAM-problemen is de e-mail uitnodiging voor de enquête mogelijk 2x verstuurd.
- Heb je geen e-mail ontvangen? Laat het even weten, dan sturen we je de enquête alsnog toe.

Contact: [email protected]