Belangrijke informatie over contributie 2020-21

8 juni 2020 18:00

Een belangrijke mededeling over de contributie voor seizoen 2020-21:

Onderstaande mededeling is op 8 juni per e-mail aan onze leden gestuurd.
Heb je de mail niet ontvangen? Ook niet in je spambox? Meld het dan alsjeblieft even, want dan is je juiste e-mailadres niet bekend bij de ledenadministratie.
Je kunt het doorgeven via [email protected].

Beste leden,

In deze bijzondere tijden vraag je je waarschijnlijk af hoe het komende voetbalseizoen eruit gaat zien. De vraag is of we vanaf 1 september weer volledig in competitieverband kunnen voetballen en of we deze zomer al weer volledig mogen trainen.

Niet alleen sportief zijn deze tijden onzeker. Ook financieel is sprake van onzekerheid. We zijn nog steeds een financieel gezonde vereniging, maar we worden wel getroffen door deze crisis. Onze kantine is al weken dicht en dat betekent dat we in de drukste maanden van het jaar onze kantine inkomsten moeten missen. Veel van onze vaste lasten gaan wel door. Daarnaast moet aan ons sportpark het noodzakelijke onderhoud plaatsvinden. Gelukkig wordt dit gedaan door een groep vrijwilligers waardoor de kosten beheersbaar blijven.

Ondanks deze financieel zware periode willen wij als vereniging wel een gebaar maken richting de leden voor de voetballoze maanden die achter ons liggen. Op de eerste plaats laten we de jaarlijkse inflatiecorrectie van de contributie achterwege en wordt de contributie dit jaar niet verhoogd. Normaal gesproken betaal je de gehele contributie aan het begin van het seizoen. Dat doen we dit jaar anders. Je betaalt aan het begin van het seizoen de helft van de contributie. De andere helft van de contributie betaal je in januari 2021. We doen dit om in januari 2021 te bekijken of de omstandigheden zodanig zijn dat aanvullende maatregelen nodig zijn.

Wij hopen je met dit bericht voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Stuur dan een e-mail naar [email protected].

Bestuur RKSV Heeze