Even bijpraten in Coronatijden

12 mei 2020 21:15

Onderstaande tekst is op 9 mei jl. via de mail verstuurd naar alle leden:

BESTE LEDEN VAN RKSV HEEZE,

Corona heeft roet gegooid in ons voetbalseizoen, onze activiteiten en ons jubileumfeest. En dat vinden we allemaal ontzettend jammer. We missen onze hobby! Corona heeft een ongekend grote impact op de hele samenleving. Wereldwijd.

Impact Corona persoonlijk
Allereerst hopen we dan ook dat jij en je naasten gezond zijn. Dat is het allerbelangrijkste. En wanneer jij of je gezinsleden getroffen zijn door het virus, dan wensen we je van harte beterschap en sterkte toe.
We weten dat Corona ook economisch harde klappen uitdeelt aan vele branches. Hoe hard die klappen zullen zijn is nog niet te zeggen. Maar ongetwijfeld zal Corona ook zijn sporen achterlaten bij RKSV Heeze mensen en sponsoren. Wij wensen hen veel sterkte om hier weer bovenop te komen.

Sportpark
Dan ons sportpark. Van onze kant zijn we onverminderd bezig met kunstgras via het Masterplan. Bij de gemeente bleken er ondanks eerdere positieve voortekenen, toch nog hobbels genomen te moeten worden. Je moet van ons aannemen dat dit onze volle aandacht blijft houden. Want we hebben echt kunstgras nodig.
Omdat ons sportpark leeg was vanaf 16 maart, is besloten om het groot onderhoud aan onze velden dat normaal gesproken in juni start, naar voren te halen. Onze velden zijn nu reeds opnieuw ingezaaid etc. We hopen dat alle velden er binnen enkele weken fantastisch bij liggen. Verder heeft een groepje vaste vrijwilligers, aangevuld met enkele jongeren uit de JO19, behoorlijk wat tijd besteed aan klussen op ons sportpark. Onder andere de beregening en het straatwerk is aangepakt. Het terras is vergroot. Geweldig mannen!

Weer trainen
Sinds anderhalve week mag onze jeugd t/m 18 jaar weer trainen en dat is natuurlijk fantastisch. De nodige Corona protocollen moeten we daarbij strikt in acht nemen, maar onze jeugdcommissie heeft de planning voor elkaar gekregen. Top! Binnenkort zijn de andere velden weer beschikbaar en dan krijgen we meer ruimte.
Afgelopen week heeft het kabinet aangekondigd dat ook de leden van 18 jaar en ouder de trainingen weer kunnen hervatten vanaf 11 mei. Wel onder strikte naleving van de anderhalve meter regel en protocollen. Momenteel wordt geïnventariseerd op welke wijze dit georganiseerd kan worden.
Trainen en voorbereiden voor een echte wedstrijd zit er voorlopig nog niet in. Wel is het fijn om elkaar weer te zien en weer eens lekker tegen een bal te trappen.

Social Media
Sinds deze week hebben we na Facebook en Twitter, ook een officieel Instagram account: r.k.s.v. Heeze (met puntjes, net als op Facebook). Je herkent ons enige echte account momenteel aan ons logo met jubileumband.
Binnenkort wordt op Instagram een leuke actie opgezet waaraan iedereen, jong en oud, als team of groepje vrijwilligers, kan deelnemen. We hopen op veel activiteit! Volg ons!

Actie HEEZ. T-shirt of hoodie
Tot slot attenderen wij je op een leuke actie, die samen met Play Football (voorheen Verest Sport) is opgezet. Aanleiding is de Corona crisis waardoor belangrijke inkomsten gemist worden, terwijl kosten wel doorlopen. Met deze actie kun je de club steunen. Voor deze actie worden speciale HEEZ. trainingsshirts en hoodies gemaakt. Koop een actie shirt of hoodie bij Play Football. Van ieder verkocht T-shirt of hoodie gaat € 7,50 naar onze club. En je krijgt er ook nog een kadobon t.w.v. €5,- van Play Football bij! Je hebt al een T-shirt voor slechts € 15,00. Bestellen kan via www.playfootball.shop/heeze of je kan eerst passen en bestellen in de winkel in Leende. Tevens is je bestelnummer meteen je lotnummer en maak je kans op leuke prijzen! Ben of ken je een sponsor die voor het hele team een shirt of hoodie wil regelen? Dat kan natuurlijk ook. Neem contact op met Play Football op 040 785 93 22 of via [email protected]

Zoals het er nu uitziet, kan er vanaf 1 september weer gevoetbald worden in competitieverband. We hopen van harte dat dat door zal gaan. Want we willen weer graag wedstrijden voetballen en elkaar ontmoeten op ons sportpark en in de kantine. We snakken ernaar!

Rest ons te zeggen: Blijf gezond en stay safe. En houd vol!

Hopelijk snel tot ziens op het Lambrek,

Bestuur RKSV Heeze

Heb je deze mail niet ontvangen? Mogelijk is je e-mailadres niet meer actueel?  Zorg dat de ledenadministratie jouw juiste e-mailadres heeft. Dan mis je geen belangrijke informatie.
Stuur een mail naar [email protected] of gebruik het formulier op de website onder het menu Ledenadministratie / doorgeven wijzigingen.