Leuke HEEZ. Club Actie RKSV Heeze en Play Football !!

4 mei 2020 12:15

De jeugd mag weer beginnen met trainen, maar door de coronacrisis loopt de club belangrijke inkomsten mis uit bijvoorbeeld de baromzet. Dit terwijl de meeste kosten wel gewoon doorlopen. Play Football en RKSV Heeze komen daarom met een club actie waarmee jij de club kan steunen.

Voor deze actie gaan we speciale  HEEZ. trainingsshirts en hoodies maken. Koop nu een actie shirt of hoodie bij Play Football. Van ieder verkocht T-shirt of Hoodie gaat €7,50 naar onze club toe. En je krijgt er ook nog een kadobon t.w.v. €5,- van Play Football bij! Je hebt al een T-shirt voor slechts €15,00. Bestellen kan via www.playfootball.shop/heeze  of je kan er een passen en bestellen in de winkel in Leende. Tevens is je bestelnummer meteen je lotnummer en maak je kans op leuke prijzen! Ben of ken je een sponsor die voor het hele team een shirt of hoodie wil regelen? Dat kan natuurlijk ook. Neem contact op met Play Football op 040 785 93 22 of via [email protected]. Steun onze club!

social_banner2.jpg

social_banner3.jpg