Bauke Bukkems winnaar PSV Clinic

15 maart 2020 11:30

RKSV Heeze heeft een samenwerkingsverband met PSV. Om jeugdleden te stimuleren vrijwilligerswerk te doen bij hun vereniging biedt PSV per vereniging een PSV voetbalclinic aan t.w.v. € 99,- (voorwaarde is max. 15 jaar). Dit jaar is deze clinic verloot onder de zeer gewaardeerde assistent jeugdtrainers.

Dit jaar heeft Bauke Bukkems uit de JO15-1 de PSV clinic gewonnen, hij mag RKSV Heeze een hele dag in mei vertegenwoordigen op de Herdgang!!!!

Volgend jaar wordt deze PSV clinic verloot worden onder de jeugdscheidsrechters! Naast de bon om iets te drinken en te snacken in de kantine krijgt de scheidsrechter ook een lot met zijn naam per gefloten wedstrijd. Die bon kan hij in een grote bus doen waar de jeugdvoorzitter een lot uithaalt die de PSV clinic aangeboden krijgt. Dus hoe vaker je fluit des te meer kans op de super gave PSV clinic!