Heeze 7 team van de maand januari

21 februari 2020 20:30

Elke maand wordt er binnen de voetbalclub een team van de maand gekozen, zo ook in januari.

De eer van team van de maand is deze keer gegund aan Heeze 7.

Zij vielen met name op door hun prestaties in het Bekertournooi, en als je naar de ranglijsten van onze senioren kijkt staan zij het hoogst genoteerd in de competitie.

Maar ook hebben zij in hun team moeiteloos op verzoek van de club als speler onze nieuwe terreinknecht Alem opgenomen, chappeau mannen.

Ook staat Heeze 7 bekend om hun nimmer aflatende 3e helft, ze zijn niet weg te denken in onze kantine na hun gespeelde wedstrijd.

Kortom een team waar RKSV Heeze trots op is.

De beloning; 5 bierkaarten, deze zijn af te halen aan de bar in de kantine.

Heren geniet ervan !