Lotenverkopers Grote Clubactie

26 januari 2020 11:30

Afronding grote clubactie

Beste lotenverkopers van de Grote Clubactie,

Ook dit jaar zijn jullie weer allemaal goed langs de deuren of familie gegaan en zijn er veel loten verkocht! Meer dan € 3.000 heeft het opgebracht. Met de nieuwjaarsreceptie zijn de 5 verkopers die de meeste loten verkocht hebben, in het zonnetje gezet. Maar iedereen heeft goed zijn best gedaan en verdient zijn of haar bijdrage. Dit doen we op de 1e dag dat er weer een volledig voetbalprogramma is, en dat is zaterdag 1 februari. Alle lotenverkopers krijgen dan een envelop met een certificaat, voordeelbonnen en zijn/haar verkoopopbrengst. Een reden te meer om te hopen dat het programma door kan gaan 1 februari.

Tot 1 februari.

Groetjes,