In memoriam: Ad van der Pasch

9 januari 2020 19:00

Op 5 januari j.l. is oud-lid Ad van der Pasch overleden (73). Ad is in 1995 benoemd tot Lid van Verdiensten van RKSV Heeze. In de beginjaren ’90 zat Ad in het hoofdbestuur onder voorzitterschap van Jo van der Linden. Daarvoor is hij (o.a.) keeperstrainer geweest bij onze club. Ad was zelf overigens jarenlang keeper van Tongelre 1, dat destijds uitkwam in de hoogste klasse van het amateurvoetbal.

Wij wensen de familie Van der Pasch heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

De uitvaartdienst wordt gehouden zaterdag 11 januari om 14.15 uur in de ceremonieruimte van Natuurbegraafplaats Schoorsveld.