HEEZE 5 TEAM van de maand.

16 november 2019 2:00

Het bestuur heeft gemeend om over de maand oktober Heeze 5 uit roepen als team van de maand.

Bestuur RKSV Heeze.

HEEZE 5 TEAM van de maand.

Heeze 5 bestaat grotendeels uit vrienden die zondags een lekker potje willen voetballen, ook staan ze bij de club bekend als zijnde niet het gemakkelijkste team, aan die reputatie wilden zij graag wat doen.  De sportieve prestaties zijn op dit moment nog wat wisselvallig wat tot nu toe resulteert in een 9e plek op de ranglijst, maar het is een team met ambitie waar zeker meer in zit.  Ook ons wekelijkse scheidsrechters-probleem wordt door hun prima opgepakt en daar dragen ze zeker hun steentje aan bij.

Wat zeker opviel afgelopen maand was de organisatie van het door Heeze 5 georganiseerde Oktoberfest, het was een drukke middag vol met muziek en optredens, het bier vloeide rijkelijk en zij  en natuurlijk de club, konden terugkijken op een geslaagde middag.

Mede hierdoor zijn zij Team van de maand, de bijbehorende  5 bierkaarten zijn af te halen aan de bar in de kantine.

Bestuur RKSV Heeze.