Grote Clubactie

11 december 2019 12:45

Steun je club en koop loten online van de Grote Clubactie

UPDATE !!!!!!!

De Grote Clubactie

Beste leden,

Alle lotenboekjes zijn weer ingeleverd en verwerkt in de administratie van de Grote Clubactie. Onze jeugdleden tot en met de JO13 zijn weer langs de deuren gegaan en hebben net als vorig jaar voor meer dan € 3.000,= loten verkocht. Een geweldige prestatie! Ook iedereen die een lotje gekocht heeft, hartelijk dank hiervoor.

Zaterdag 4 januari wordt tijdens de nieuwjaarsborrel het definitieve bedrag bekend gemaakt en worden de 5 beste lotenverkopers in het zonnetje gezet om 19.30 uur. De beste lotenverkopers ontvangen hiervoor een uitnodiging.

Wanneer is ook alweer de trekking van de prijzen? Woensdag 11 december, dus houd de website van de grote clubactie goed in de gaten!

____________________________________________________________________________

UPDATE !!!!!!!!

LAATSTE KANS

Inleveren verkoopboekjes uiterlijk 23 november a.s.

Beste ouders/spelers van RKSV Heeze,

Voor de spelers die het verkoopboekje van de Grote Club Actie nog niet hebben ingeleverd.

Misschien is het aan jullie aandacht ontsnapt. Dit is de laatste mogelijkheid om het boekje alsnog in te leveren.

Hiermee bewijzen jullie onze voetbalclub en jezelf een grote dienst.  Want elk verkocht lotje telt.

Lever het boekje uiterlijk zaterdag 23 november a.s.  in de brievenbus op het wedstrijdsecretariaat of bij de coördinator op onderstaand adres.

Er kunnen ook nog loten online gekocht worden.

Hartelijk dank voor uw belangstelling, steun en support aan onze voetclub.

_______________________________________________________________________________________________________

Steun RKSV Heeze voor slechts €3 per lot.

Koop loten online en win € 100.000 belastingvrij, ga naar:

Druk op de rode steun ons button, vul het formulier zorgvuldig  in en bevestig uw aankoop. U steunt niet alleen onze voetbalclub, maar U maakt ook kans op de hoofdprijs van € 100.000 belastingvrij of vele andere prachtige prijzen. Deel dit vervolgens op de diverse social media met je vrienden, familie en kennissen! Een beetje reclame voor je eigen club kan nooit kwaad!

Of Koop een Superlot

Als jullie belangstelling hebben voor een SUPERLOT kunnen  jullie contact opnemen met onze Grote Club Actie coördinator. Wij denken hiervoor speciaal aan onze seniorenteams, oudste jeugdteams, en andere belangstellende supporters, vrienden en sponsoren.   Doe dit vóór zaterdag 9 november a.s.

Wat houdt het SUPERLOT precies in?!   Een SUPERLOT heeft een verkoopprijs van € 150. Hiervan komt € 120 in onze clubkas.  Daarvoor ontvang je een pakketje van 50 loten en maak je  dus  50x  kans op de hoofdprijs van € 100.000 belastingvrij, en die andere prachtige prijzen. Bovendien een prachtige kans voor onze voetbalclub om een compleet verzorgd clubfeest te winnen t.w.v. € 5000 . Dat zou toch helemaal geweldig zijn!!  Even een rekensommetje. Als je  team een lot koopt, kost dat per speler gemiddeld € 10, waarvan  € 8 per speler rechtstreeks in onze clubkas terecht komt.  En jullie ook weer van kunnen profiteren!

Let Op! Inleveren verkoopboekjes uiterlijk 9 november a.s.

Alle verkopers van de teams JO 8 t/m JO 13 worden verzocht om hun verkoopboekjes  in te leveren op het secretariaat in de daarvoor bestemde brievenbus. Wacht niet tot het laatste nippertje, en vergeet niet je naam en team in te vullen. Anders kunnen we je geen vergoeding uitbetalen.

Uiterlijke inleverdatum is op zaterdag 9 november 2019. Houd dit heel goed in de gaten. Want bij te late inlevering kunnen de verkochte loten niet meer in het Grote Club Actie systeem worden geadministreerd. Dat zou voor iedereen heel erg jammer zijn; voor jullie zelf, voor de kopers, en zeker voor de voetbalclub. Want jullie weten het: 80% van de opbrengst is bestemd voor jullie mooie voetbal(neven)activiteiten.

Hartelijk dank voor uw belangstelling, steun en support aan onze voetclub.

Theo Bosch

Coördinator Grote Club Actie RKSV Heeze