Grote clubactie Superlot 2019

9 oktober 2019 13:00

Beste voetbalsters en voetballers van het 10e tot en met het 1e,

Zoals jullie misschien al gezien hebben, is de verkoop van grote clubactie loten weer gestart.

Wellicht zijn jullie vroeger ook langs de deuren gegaan of hebben jullie op feestjes bij alle ooms en tantes aangeklopt.

Misschien heb je de verkopers nog gemist bij je aan de deur of misschien wil je iets doen wat grote zoden aan de dijk zet…daarom dit bericht. De oplossing ligt hiervoor in een superlot. Een superlot bestaat uit 50x loten, dus je hebt ook 50x kans op prijs. Je kunt dit alleen kopen, maar ook samen met je team.

Superloten zijn te koop bij Theo Bosch (040-2261021; 06-19110363; E-mail: [email protected]) of op de website van de grote clubactie: https://clubactie.nl/lotkopen.html

Als je vragen hebt, kun je ook contact opnemen met Theo Bosch of Yvonne Manders (06-30222314; e-mail: [email protected])