JO8 t/m JO12 loopt mee met line-up Jong-PSV

3 oktober 2019 20:45

Tijdens Jong-PSV - FC Cambuur mochten de jongens van JO8 t/m JO12 meelopen met de spelers bij het betreden van het veld voor de wedstrijd. Twee van hen hebben hierop gereageerd.

Twee pupillen aan het woord:
Jesse Rob JO8-3:
'Het was een beetje spannend, maar superleuk om in de line-up bij Jong PSV- Cambuur mee te lopen.
Ik kreeg een tenue aan van Jong-PSV.
Samen met papa en mijn broer Milan, die ook mee liep in de line-up, mocht ik de hele voetbalwedstrijd afkijken.
Na afloop van de wedstrijd heb ik handtekeningen verzameld en deze de volgende dag meegenomen naar school.
Ik was wel een beetje moe op school. Oepsie.
Tom Molenkamp JO11-2
"Ik vond het een super leuke ervaring.
De wedstrijd was wel een beetje saai want PSV kreeg niet zoveel kansen. De verdediging van de tegenpartij was goed.
De enige goal die er gemaakt is, heb ik gemist, want op dat moment werd er precies een filmpje gemaakt. Dus het hoogtepunt van de wedstrijd heb ik eigenlijk gemist  Dat vond ik erg jammer want het was een omhaal."

Klik hier voor de foto's