RKSV HEEZE 90 JAAR

23 februari 2020 16:30

In 2020 bestaat onze vereniging 90 jaar

RKSV HEEZE 90 JAAR

In 2005 werd op grootste wijze het 75-jarig jubileum van RKSV Heeze gevierd en dit betekent dat de voetbalvereniging van Heeze dit jaar alweer 90 jaar bestaat. Dit kan natuurlijk niet ongemerkt voorbijgaan en daarom is er achter de schermen al enige tijd een projectgroep actief om diverse jubileumactiviteiten op touw te zetten.

Deze activiteiten zijn geconcentreerd in het weekend van 13 en 14 juni.

Op zaterdag 13 juni zal overdag de traditionele clubdag voor de jeugd plaatsvinden en ’s avonds wordt er voor iedereen die de vereniging een warm hart toedraagt een gigantisch feest georganiseerd in een grote tent op het sportpark.
Hiervoor zijn al een bekende feestband en een DJ gecontracteerd. Het belooft een spetterend feest te worden.

Op zondag 14 juni wordt een brunch georganiseerd voor o.a. sponsoren en vrijwilligers. Ook wordt er gewerkt aan een kleine overzichtstentoonstelling over de historie van RKSV Heeze.

Komende maanden zullen er regelmatig updates over deze jubileumviering in de media verschijnen, maar het weekend van 13 en 14 juni kunt u al in uw agenda noteren