Leuk nieuws voor lagere senioren en dames

29 september 2016 15:30

Het bestuur van RKSV Heeze heeft gemeend een nieuw fenomeen te moeten invoeren en wel “Het elftal van de maand”.
Met ingang van oktober willen ze hier mee starten.

Wat houdt het in: als een bepaald elftal in de betreffende maand opvalt door bijvoorbeeld prestaties, een aparte positieve gebeurtenis, een leuk voorval, een leuk wedstrijdverslag enz. dan maak je kans om elftal van de maand te worden. De jury bestaande uit een delegatie van hoofdbestuursleden beslist elke maand welk elftal dit wordt.

En natuurlijk staat hier iets tegenover: het elftal van de maand krijgt 50 munten te besteden in onze kantine.

Dus dames en heren: zet je beste beentje voor om deze maandelijkse prijs in de wacht te slepen.

Namens het bestuur wensen wij alle betrokken elftallen veel succes.

Met sportieve Groet,

Bestuur RKSV HEEZE